تبلیغات
فروی نیوز
    • تبلیغات متنی شما در این قسمت با هزینه مناسب جهت ثبت تبلیغات با مدیریت وب تماس بگیرید
    • تبلیغات مشوق اراده ها در خلق پدیده ها
    • تبلیغات شما
    • تبلیغات متنی شما در این قسمت
    • تبلیغات متنی شما در این قسمت
    • تبلیغات متنی شما در این قسمت
    • تبلیغات متنی شما در این قسمت
    • تبلیغات متنی شما در این قسمت
    • تبلیغات متنی شما در این قسمت
    • تبلیغات متنی شما در این قسمت
    • فروش یک باب منزل مسکونی...
    • جهت ثبت تبلیغات خود در این بخش با مدیریت وب سایت تماس بگیرید
    • تبلیغات شما
    • شماره تماس عکاسی های شهر فرخی
    • معرفی بنا ها و جوشکارها
    • شماره تماس با تعمیر گاه های فرخی
    • شماره تماس با سفید کار های فرخی
    • شماره تماس با پمپ بنزین فرخی
    • توجه این بخش از سایت به زودی هدفمند خواهد شد لطفا برای هدفمندی زودتر به ما یاری رسانید
    • منتظر شما هستیم
مبــلغ به ریــــــــال:

نام و نام خانوادگی:



  • یکشنبه 5 آبان 92 21:56
    جناب آقای قاضوی عزیز
    می خواهم فرمایش خودتان را در مسجد جامع در زمان سخنرانی انتخاباتی به یادتان بیاورم تا انشاالله انتظارمان از شما که همان قاطعیت در مقابل متعرضان به حقوق مردم مظلوم و ساکت فرخی است تحقق پیدا کند .
    شما بارها فرمودید: اگر سیدعلی قاضوی انتخاب شود در مقابل منافع مردم کوتاه نمی آید و اهل مسامحه نیست


    یادش به خیر
    یکشنبه 5 آبان 92 19:53
    کجایند مردان مردی که از منافع مردم دفاع می کردند حتی به قیمت آبرویشان!!
    کجایند مردانی که تهدیدها و تخریب شخصیتشان را به جان خریدند ولی از مصالح مردم کوتاه نیامدند!!!
    کجایند مردانی که سفارش صاحبان قدرت و ثروت برای منفعت شخصی افراد در آنها اثری نداشت و منافع مردم را به رضایت آنها ترجیح دادند!!
    کجایند مردانی که اجازه ساخت و ساز در دشت و فضای سبز نمی دادند!!!
    کجایند مردانی که جانانه جلوی افراط گری عده ای خودخواه و خودبین و خودپسند می ایستادند حتی به قیمت خون دل فراوان!!!
    کجایند مردانی که راه ها را توسعه می دادند و جلوی تعرض به راهها و بستن معابر را می گرفتند !!!!
    کجایند مردانی که جلوی کارهای اشتباه و خلاف منافع عمومی افراد بی مسولیت را می گرفتند!!
    یادشان به خیر اعضای شورای سابق
    خداوند به آنها توفیق روزافزون عنایت فرماید


    ابوالحسن عسكری
    یکشنبه 5 آبان 92 09:25
    قابل تامل است واقعا ..


    شنبه 4 آبان 92 23:45
    بسمه نعالی
    اگر خیرین محترم اجازه بدهندحسنیه ی بزرگ فرخی به سبك زیبای سنتی و مذهبی خود باقی بماند نسلهای آینده آنهارا دعا خواهند نمود پیشنهاد این است كه اگر خیرین عزیز قصد باقیات صالحات دارندزمین بایر در فرخی زیاد است و توسط شورای اسلامی واگذار شده و اگر نیاز باشد باز هم واگذار خواهد شد بنای جدیدی بنام خودشان بسازند بزرگ وزیباهم بسازند ومیراث زیباو گرانبهای گذشتگانمان و ظاهر زیبای حسنیه ی بزرگ فرخی را از بین نبرندتابرای نسلهای بعدهم بماند

    اسحاق
    شنبه 4 آبان 92 21:32
    باسلام قطعاً کسانی که برای حسینیه کار می کنند شکی در آن نیست که نیت خیر دارند ولی واقعاً آیا این کارشان ضرورت دارد یا یک تصمیم غیر کارشناسی شده است که می خواهند انجام دهند اگر یک نظر سنجی سطحی نیز انجام شود قطعا به این نتیجه خواهند رسید که اکثریت مردم مخالف مسقف کردن حسینیه هستند پس چه نفعی در این کار وجود دارد که می خواهند انجام دهند مشخص نیست .به عنوان یک نفر از فرخی با این کار مخا لف و خواهان جلوگیری از این کار هستم . انشاءاله متولیان انجام این کار جواب قانع کننده ای برای این کار دشته باشند .

    ...
    شنبه 4 آبان 92 21:29
    من مخالفم چون اشتباه محضه



    یه اشنا
    شنبه 4 آبان 92 19:45
    سلام
    آقا سلیمان اتفاقن اگه سقف زده شه خیلی خوبم هس!!!!در ضمن حسین رئیسی گفت مسجد جای روضه نیستش مسجد جای نماز خوندنه ن از الان بلکه همیشه همین بوده چرا نباید مجالس ختم تو حسینه اجرا بشه هان چرا؟! چرا اقای شیخی مخالفت کرده خواهشا رسیدگی کنید آقای شیخی چه جور بااین همه سابقه ادعا نمیدونه مسجد جای نمازه نه روضه اگه نمیدونه بشینه پای حرفای آقای قرائتی چرا اینهمه ادعا میکننخوهشا رسیدگی شه الان حسینیه شده محل پیست موتور سواری چرا یه مجلس برگزار نمیشه داخلش تا همه بفهمن حسینیه یعنی چی!!!!!!!!!من جواب آقای شیخی و تمومه مردمو میخوام



    ...؟؟؟
    یکشنبه 5 آبان 92 07:42
    سلام...حسینیه رابه هم ریختند رفت پی کارش .هیچی نمیتونی بگی که فلانی گردن کلفته...
    خواهشأرسیدگی کنید.....‏‎ ‎


    جمعه 3 آبان 92 09:45
    متاسفانه مسولین فرخی سکوت کرده اند ولی توجه داشته باشند سکوت راه حل نیست چون این گروه بعد از این کار اشتباه قطعا به دنبال کارهای اشتباه دیگری می روند و هیچ ارزشی برای نظرات مردم و شورا قایل نخواهندشد

    چقدر متدینین و نخبگان و ما مردم فرخی بیچاره و بدبخت شده ایم که امثال این فرد معلوم الحال با توهین به تحصیلکردگان و نخبگان این گونه میدان دار مسایل مذهبی فرخی شده است
    کاش این شورا هم مانند شورای قبلی مقابل اینها می ایستاد

    آقا سلیمان زیارت قبول
    با توجه به اهمیت موضوع حسینیه و کج سلیقگی و لجبازی چند نفر و علی رغم مخالفت بیش از 95درصد مردم و اصرار این افراد به سقف زدن خواهشا نظرات مربوط به حسینیه را در پست جداگانه بیاور تا انشاالله مردم جلوی این کار اشتباه را بگیرند


    جمعه 3 آبان 92 01:10
    از آقای جلالی خواهش می کنیم با توجه به اهمیت موضوع یک نظر سنجی در سایت مردمی فروی نیوز قرار دهد تا مشخص شود چند درصد افراد جامعه با این کار مخالفند.
    در ضمن کار ما به کجا رسیده است که شخصی مانند آقای آخوندی(اصغر نانوا) باید بگوید کسانی که مدرک دارند و مخالفند عقل ندارند.
    ماشااله به جوانان فرخی که درس خوانده اند ولی انان را افرادی مثل ایشان بی عقل می دانند. حاشا به غیرتتان


    پنجشنبه 2 آبان 92 12:44
    از این چند نفر که خودشان را همه کاره حسینیه می دانند بپرسید چرا مخالفت مردم روحانیون و نخبگان فرخی را توجه نمی کنید؟
    با چه توجیهی سقف می زنید؟
    پاسخ شما : یکی از این عزیزان میگفت این ها که مدرک دارند و مخالفند عقل ندارند

    نقل از آقای آخوندی


    پنجشنبه 2 آبان 92 01:26
    در پاسخ کسی که نوشته است کاش کسی بود جلو سقف حسینیه را می گرفت باید گفت چه کسانی بهتر از خود ما؟؟؟؟؟؟
    باید به کسانی که در حال انجام این کار هست گفت عمر شما که دیگر کفاف نمی دهد و اگر می خواهید این کار را برای ما انجام دهید خواهش می کنیم اجازه بدهید خودمان در باره آن تصمیم بگیریم
    اقا مگر نه این است که ما نسل ما نیز در حسینیه شریک هستیم ما نمی خواهیم حسینیه شهرمان به پراکینگ تبدیل شود.
    اگر هر کدام از ما که مخالفیم با زبان خوش به آقای حاج عبدالکریم رئیسی بگوییم باید قبول کنند که نسل ما نیاز به وکیل و قیم ندارد.
    پاسخ شما :

    اینطور که به نظر میرسد بیش از 95% مردم شهر فرخی با سقف زدن حسینیه بزرگ مخالفند


    چهارشنبه 1 آبان 92 22:34
    با حرف هایی که از مردم شنیده می شود اکثر مردم متدین مذهبی و اهل مسجد و برنامه های مذهبی و روحانیت فرخی و شورا با سقف زدن حسینیه مخالف هستند و متاسفانه فقط چند نفر بدون توجه به عواقب این کار اشتباه به آن اصرار دارند
    خواهشمند است اعضای شورا ی فرخی به عنوان نماینده مردم پیگیری فرمایند و جلوی آنها را بگیرند
    پاسخ شما : اعضای شورا و علی الخصوص روحانیت معزز متاسفانه جرات اظهار نظر کردن و مقابله با این افراد خودسر را ندارند

    لازم به ذکر میباشد حسینه هیئت امنا ندارد و چند نفر هستند که ...


    چهارشنبه 1 آبان 92 20:25
    کاش در فرخی کسی از مسولین به فکر حسینیه بزرگ بود تا این گونه افرادی نتوانند به آن آسیب بزنند و به روشی غیر اصولی و غیر ضروری سقف بزنند و آنرا از بین ببرند .
    کاش حرف مردم را گوش می دادند و مخالفت مردم را می شنیدند.
    قطعا این گونه کارهای افراطی به نفع برنامه های مذهبی و اتحاد ویکدلی مردم نیست
    امیدوارم تا دیر نشده مسولین ، روحانیت، و مردم جلوی این کار غیر ضروری را بگیرند و دل محبان و عاشقان اهل بیت را شاد کنند


    چهارشنبه 10 مهر 92 15:06
    كاش مردم را هم به حساب می آوردند و به نظرات مردم توجه می كردند

    دوشنبه 8 مهر 92 22:14
    اگر چه در زمان بنایی حسینیه لجبازی کردند و مسیر ورودی خواهران را خراب کردند ولی بایداز کسانی که برای بهسازی حسینیه کمک کردند تشکر کرد اما با سقف زدن زحمت خود را نابود نکنند

    فرخی
    دوشنبه 8 مهر 92 21:17
    مدیر محترم سایت فروی نیوز
    سلام
    خواهشا شما این اقدام را بانظر بازدیدکنندگان محترم ،نظرسنجی نمایید.ممنون

    دوشنبه 8 مهر 92 08:54
    از این آقایان بپرسید با وجود چهار ساختمان بزرگ و خوب مسجد جامع ،هیات قمر بنی هاشم، شبستان خادمی، شبستان عرب ها در اطراف و نزدیکی حسینیه چه لزومی به سقف زدن آن هست؟ مگر قرار است چه استفاده ای از آن شود كه از سایر مكان های موجود نمی توان استفاده كرد؟

    دوشنبه 8 مهر 92 08:40
    غیر از خودنمایی و لجبازی دلیلی ندارد

    یکشنبه 7 مهر 92 23:33
    نداشتن هیئت امنا و نبود متولی فضا را برای اقدامات خودسرانه و از بین بردن پیشینه معماری حسینیه فراهم کرده است. معلوم نیست با چه هدفی و نقشه ای و کدام کار کارشناسی چنین کاری انجام می شود؟
    اگر کسی فهمید به ما هم بگوید.


    همشهری
    یکشنبه 7 مهر 92 12:02
    كاش خیرینی كه با نیت خالص پول می پردازند به این كار بیهوده كمك نمی كردند و پول خود را در راه های بهتر هزینه می كردند.

    شنبه 6 مهر 92 23:58
    اقای دكتر باز شما نظر دادی؟؟؟

    این نظر شما و ابوی شماست
    بقیه مردم همچین نظری ندارن كه با كلمات بازی میكنی

    اگر از شما برای این كار درخواست هزینه شد اون موقع شما نده!!!



    شنبه 6 مهر 92 22:49
    البته با خوشبینی زیاد شاید نیت خیر باشد !!! اما عملکرد این آقایان مورد قبول نیست چون با وجود این همه مکان مذهبی اطراف حسینیه هیچ نیازی به سقف دار کردن آن نیست.



    دیارم
    شنبه 6 مهر 92 21:07
    سلام.دست مریزاد،از آقای دکتر متشکریم که نظر بسیار دلسوزانه ای دادند،بنده وجمعی از دوستان هم با مسقف شدن حسینیه مخالف هستیم چون گذشتگانمان مکانهایی که بنا نمودند بر اساس برنامه بوده ونباید بخاطر2روز مراسم محرم ظاهر حسینیه را از سبک سنتی تغییر داد... . از دوستان وخیرین بزرگوار استدعا داریم هزینه این کار را در راههای دیگری (تجهیز مدارس ومراکزآموزشی، مرکز بهداشتی درمانی شهرمان)صرف نمایند که مهمتر از مسقف شدن حسینیه است.



    عاشق حسینی
    شنبه 6 مهر 92 20:44
    http://www.com
    قربونت، همش حرف حساب بود.امیدوارم مسوولین امر نکته های دلسوزانه شما را بشنوند.متشکرم آقای دکتر


    3
    سه شنبه 7 آبان 92 02:27
    هنوز کجا تا اینا دکتر بشن
    اونایی که دکتری خوندن یا مهندسی خوندن اینقدر به خودشون ..
    اقایان دکتر .... و .... شورشا درآوردید

    3
    سه شنبه 7 آبان 92 02:18
    آقای دکتر چندبار دست به جیبت کردی واسه کمک؟
    اون مصلی که میدونی اوضاعش چطوره
    و میدونی چقدر تا حالا خرج کردن تا شده یه زمین صاف و حداقل500میلیون نیازه واسه ساختش واسه نماز جمعه و ...



    شنبه 4 آبان 92 23:45
    بسمه نعالی
    اگر خیرین محترم اجازه بدهندحسنیه ی بزرگ فرخی به سبك زیبای سنتی و مذهبی خود باقی بماند نسلهای آینده آنهارا دعا خواهند نمود پیشنهاد این است كه اگر خیرین عزیز قصد باقیات صالحات دارندزمین بایر در فرخی زیاد است و توسط شورای اسلامی واگذار شده و اگر نیاز باشد باز هم واگذار خواهد شد بنای جدیدی بنام خودشان بسازند بزرگ وزیباهم بسازند ومیراث زیباو گرانبهای گذشتگانمان و ظاهر زیبای حسنیه ی بزرگ فرخی را از بین نبرندتابرای نسلهای بعدهم بماند



    مهدی
    دوشنبه 6 آبان 92 23:31
    اصلا بیایید و هر فامیلی یه حسینیه و یه هیئت و یه مسجد بسازیم و خودمون باشیم و خودمون
    فرخی2هزار جمعیت داره و ببینید چه تعداد مسجد و هیئت و مکان مذهبی و فرهنگی
    1-مسجد جامع
    2-مسجد اما صادق(ع)
    3- مسجد امیرالمومنین(ع)
    4-مسجد محمدرسول الله(ص)
    5- مساجد محله
    6-هیئت جوانان سیدالشهدا
    7-هیئت قمربنی هاشم
    8-هیئت سائلین الزهرا
    9-هیئت سیار محبان ولایت
    10-هئیت امام هادی(ع)
    11-هیئت موسی بن جعفر
    12-شبستان خادمی
    13-شبستان قنبر
    14-شبستان14معصوم
    15-خانه قرآن
    16-ثامن الائمه
    17-مجتمع فرهنگی
    18-کتابخانه ولایت
    19-میدان حاج میرمحمد
    20- کانون فرهنگی غدیر
    21-کانون فرهنگی شیخ الائمه
    22-کانون فرهنگی سقا
    23-مجمع دانشجویان
    24-شمس الضحی
    25-جلسات هفتگی ...
    به خدا نفسمون گرفت با این همه جا و بازم بحث درمورد ریاست و ...
    بیایید و کارای فرهنگی و مذهبی انجام بدید به جای این همه ساختمان سازی و زینت بخشی اون!
    آیا به جلسات این مکان ها در زمان های عادی رفتید ببینید چند نفر حضور دارند؟
    جوانان ما الآن کجااها دور هم جمع میشن؟
    آیا در این 25مکان که گفتم بیشتر حضور دارند یا....!



    دوشنبه 6 آبان 92 22:14
    امیدوارم در این قضیه متولیان رسمی این کار یعنی شورا و شهرداری و اداره اوقاف به وظیفه و حق قانونی خود عمل کنند و جلوی ازبین رفتن حق مردم را بگیرند و اجازه ندهند افراد خودسر و قدرت طلب کاری که در آینده پشیمانی به دنبال دارد انجام دهند.
    پاسخ شما : رئیس شورا من پرسیدم موافق بود شهرداریم جرات دخالت نداره ولی اوقاف هم حرفشو کی گوش میکنه


    فروی
    دوشنبه 6 آبان 92 22:08
    سلام احسنت به این غیرت.
    خوشم اومدکه اصلامطالب جناب آقای دکتر را بهش اهمیت ندادندکارخودراباقوت بیشتری انجام دادند.
    آقادکتر که باشه دکترفقط توخونتون دکتری اینکه نشدهرکه دکترشدبیادامور رابدست بیگره.شش سال اموررادادیم به دست دکترها نه یک دکتر اما چه گلی به سرما ریختندجز............

    452
    دوشنبه 6 آبان 92 21:56
    آره بایدبه نظرات هم دیگراحترام بگذاریم ولی نبایدتوکاری که به ماربط نداره دخالت کرد.
    حالااگه سقف بزنندچش میشه که شمااینقدرناراحتید.
    چراچسبیدیدبه نقطه ی بداین موضوع!!!!!!!!!!
    احسنت به این آقایان که کارمی کنندواصلابه حرف شماکه دکترومدیریه وبلاک هستیدکه هیچ به حرف امام جمعه هم گوش نمیدهندچون در دستگاه بزرگ امام حسین (ع) دکتروامام جمعه ومدیروبلاک وکارگرو
    گداوغنی وخاکی وپولداریکی هستندشماهنوزاصلادستگاه امام حسین رانشناختیدکه حسودیداول بریدخودتون بشناسیدبعدبه این چیزهاکه اصلاربطی به شماهم نداره وفقط فقط میرسونه که شمافضولی بیش نیستیداعم ازدکترومدیروبلاک و......نیستید.
    انشالله هرفردی که نمی تواندببیندکه ساختمان امام حسین رونق پیداکندریشه اش راخودت امام حسین از روی زمین بردارد.یاحسین برادرزینب صبور

    دیارم
    دوشنبه 6 آبان 92 21:11
    سلام
    خداقوت به دوستان زخمتکش. آقای 452 که نظر گذاشتیدخواهشا کمی انتقاد پذیر باشید،ازحرف زدن شما مشخصه که حسودید،فرخی وطن دوستان زیادیست وما باید به نظرات همه احترام بذاریم.

    منتقد
    دوشنبه 6 آبان 92 20:06
    سلام
    با عرض خسته نباشید خدمت تمامی افرادی كه در كارهای خیر و بهسازی فرخی مشاركت دارند. آره خوبه سقف بزن ولی به نظر من دیگه از اون حالت تاریخی و هوای تمیز و .... خبری نیست.
    تازه مگه یه حسینیه اون بغل نیست... در هر صورت خدا قوتشون بده...



    452
    دوشنبه 6 آبان 92 17:17
    تو که اینقدربادکترآخوندی به هوا میپریدید که مسقف نکنند.اگه گوش به امثال شماها بدهندفرخی هیچی
    رونق پیدانمی کندخواهشاازاین رفتارقدیمی ومزخرفتون
    بیرون بیایید.فقط صبرداشته باشیدمسقف بشوداون موقع حرفاتون راپس میگیرید.
    پاسخ شما : به خدا قسم نفاق را دارم با چشم عادی میبینم

    یعنی همه میبیند اگر حاشا نکنند


    در ضمن اگر رونق فرخی به سقف داشتن میدونه بزار هزار سال سقف نداشته باشه



    دوشنبه 6 آبان 92 23:45
    باسلام خدمت عوامل اجرایی محترم :آقاکار مخالف خیلی داره چون رواصول نیست .خوانجاندهید.مگه مرض دارید...هرکی هرچی میگه شماحرف ،حرف خودتونه .§



    ali15as51
    دوشنبه 6 آبان 92 22:34
    ali15as51@yahoo.com
    http://ali15.presfa.com
    سلام بر آقای جلالی
    اگر لطف کنید کل نظراتی که در پست های مختلف درباره حسینیه نوشته شده است را در یک یا دو پست مجزا در صفحه اول سنجاق کنید عالی می شود.
    از دوستان بزرگوار نیز تقاضا میشود که محترمانه نظر بدهند و دلایل خود را با ذکر نام خود بنویسند. ما که سر جنگ با کسی نداریم. دو طرف با یک دیگر دوست هستیم.فامیل هستیم. با هم زندگی کردیم و زندگی خواهیم کرد.
    در ضمن ترسی هم از کسی نداریم. به نظر ما این کار کاملا اشتباه غیر کارشناسی بدون ضرورت سنجی انجام گرفته است. به نظر من همانگونه که در نوشته جدیدم نیز آورده ام در تفرقه و اختلاف افکنی بی شباهت به مسجد ضرار نیست. امیدوارم دوستان کار خود را تعطیل کنند تا در فضای دوستانه محرم با یکدیگر گفتگو کنیم و آنچه به خیر دنیا و اخرت و شهرمان است را در خلال نظرات یکدیگر بجوییم.
    در غیر این صورت مجبوریم به شباهت های دیگری که در داستان مسجد ضرار و کار امروز وجود دارد اشاره کنم.
    یا علی

    دوشنبه 6 آبان 92 21:43
    در پاسخ به حمید و همفکران او:
    1- متهم کردن ، تهدید ، ناسزا و نسبت ناروا دادن به منتقدین و مخالفین خود نشانه کم آوردن در مقابل حرف و دلیل منطقی است زیرا اگر شما و همفکران شما دلیل منطقی می داشتید بیان می کردید
    2 - امیدوارم با مطالعه در تاریخ اسلام و سیره ائمه اطهار ع بتوانید به درستی صف کوفی مرامان و یاوران و اصحاب واقعی امام حسین ع را تشخیص دهید اما به چند ویژگی کوفیان و اصحاب امام حسین ع اشاره می کنم تا بتوانی بهتر در این خصوص مردم را مقایسه کنی و نظر بدهی
    اولین و از مهمترین خصیصه یاران امام ولایت مداری آنها بود و در مقابل کوفیان ولایت گریزی و مقابله
    دوم کوفیان راهها را بستند نه یاران امام سوم کوفیان طرف زور و قدرت و ثروت را گرفتند و اصحاب امام طرف حق و حقیقت و اخلاص
    چهارم کوفیان اسلام و احکام اسلام را به نفع خود تفسیر کردندو امام را خارج شده از دین معرفی کردند و ریختن خونش را مباح دانستند و یاران امام با اهدای خون و جان خود به امام کمک کردند
    ششم کوفیان پیرو خواهش های نفسانی شدند و زرق و برق و قدرت چند روزه دنیا را ترجیح دادند و اصحاب آخرت را
    3 - لذا مقایسه کن امروز چه کسانی تابع محض احکام و مقررات نورانی اسلام هستند و چه کسانی در صدد مقابله ؟چه کسانی از این که می خواستند موقوفه ها را جابجا و از بین ببرند و روحانیت جلوی آنها را گرفته ناراحت هستند؟ چه کسانی به دنبال وحدت مردم هستند و چه کسانی تفرقه ایجاد می کنند؟ چه کسانی به دنبال محلی برای قدرت نمایی هستند ؟ چه کسانی با زور و قدرت می خواهند راهها و معابر مردم را ببندند؟ احکام اسلام را چه کسانی به نفع کار خود تفسیر کنند؟
    4 - مگر متولی امور مذهبی شهرها و روستاها مراجع معظم و روحانیون نیستند ؟ چرا دست اندرکاران این کار مذهبی به نظر روحانیون که کارشناسان مذهبی هستند توجه نمی کنند؟
    5- آیا مرام و مسلک امام حسین ع اجازه می دهد راه عبور چند صد ساله را ببندند و یا در وسط معابر عمومی ع ستون و پایه خیمه به نام امام حسین بزنند و مخالفین این کار زشت و نادرست و ضد مردمی را مخالف امام حسین ع معرفی کنند؟
    این تذهبون

    دوشنبه 6 آبان 92 17:47
    حرفهای جالبی بود که از حمید خان شنیدیم اما کاش توجه می کرد که اولا همه عظمت حر به این خاطر بود که دست از خودسری و استبداد برداشت و گام به گام مولا شد و به مولا اقتدا کرد .
    ثانیا اگر خیلی دلمان برای امام حسین می سوزد مکانهای موجود را رونق بدهیم .ساختن مکان جدید درد امام حسین نیست . کاری که نه مهندس ناظر دارد نه با کارشناسان مشورت شده نه از مراکز مربوط اخذ مجوز شده نه با مردم مشورت شده نه فرهنگ و سنت ما را در بر دارد نه دردی از جامعه دوا می کند حتی طرحشان را نمی توانند شفاهی بگویند آیا حمایت دارد؟ نصب پایه در مسیر تردد مردم با کدام حساب و کتابی سازگار است؟ایجاد زحمت برای همسایگان و مردم با کدام اصول اخلاقی سازگار است؟ از بین بردن سنتهای صدها ساله مگر هنر است؟
    اینها خودسری و استبداد است که شهرداری و شورا را به هیچ هم حساب نکنیم تحصیل کردگان را احمق بنامیم و مخالفین را مخالف امام حسین (ع) آن وقت انتظار داشته باشیم که همه برایمان سوت و کف هم بزنند. صدها سال است مردم با همین شیوه معماری به اعتقاداتشان سروسامان داده اند حال کسانی آمده اند می خواهند مردم را با امام حسین آشتی بدهند !گویا فقط در مکان مسقف می توان امام حسین را ملاقات کرد.غافل از آن که همه حسینیه ها خانه امام حسین است . همه دلهای شیعیان و آزادگان جهان خانه امام حسین است. مگر می شود حسینیه از کس دیگری باشد جز حسین(ع)
    البته در فرخی این اعمال خودسرانه و مخرب و حساب نشده سابقه دارد کارهایی که بر اساس نظر شخصی و لجبازی با دیگران بوده و بعدها دودش به چشم همه رفته از جمله مکان فعلی قبرستان فرخی.
    حر راه را بر امام بست و کسانی کوچه را بر نمازگزاران بستند . تفاوت در پشیمانی و لجاجت است یکی پشیمان شد و دیگرانی با افتخار از کار خود یاد می کنند که بله ما توانستیم در مقابل مردم حرفمان را به کرسی بنشانیم و... .


    حمید آقای عزیز :
    الحمدلله نخبگان فرخی به قدر کافی دلیل برای این کار غیر ضروری و اشتباه آورده اند و نیازی به آوردن دلیل نمی بینم .
    برخی فکر می کنند خانه امام حسین ع از گل و خشت و سنگ و آجر است . اما اگر به روایات معصومین ع مراجعه فرمایید می بینید که خانه امام حسین ع در قلوب شیعیان است. و معصومین ع خانه خود را قلوب شیعیان می دانند نه آن جاهایی که شما فکر می کنید.
    بعضی ها عادت کرده اند اغراض شخصی و هواهای نفسانی خود را به نام مبارک اباعبدالله پیش ببرند و از نام مبارک آن حضرت در قدرت طلبی استفاده کنند و فکر می کنند دیگران نمی فهمند.
    اگر چه در تقدیس مکانهایی شک نداریم اما از صحبت کسانی که دست اندر کار هستند نیت آنها مشخص می شود امیدواریم خداوند آنها و مارا به راه مستقیم هدایت فرماید

    دوشنبه 6 آبان 92 16:43
    به امام جمعه محترم بگید لجبازی بس است!!!
    چرا آدم باید کینه ای باشه؟؟؟؟
    شما اون روز که مردم تظاهرات کردن برای شورا چرا نیومدی حرف بزنی و مردم را به ارامش دعوت کنی؟؟؟حالا بخاطر کینه خودت به عبدالکریم اومدی مخالف کار شدی و دشمنی ایجاد کردی!!!!
    مردم کور نیستند!!حقایق را میبینند ولی احترام شما را نگه داشتن که چیزی نمیگن!!!

    حمید رئیسی
    دوشنبه 6 آبان 92 15:49
    http://www.hamid124r.blogfa.com
    سلام و خسته نباشید
    خوبی سلیمان جان؟ زیارت قبول.
    از کوفه نسیم مرگ می وزد،نسیمی که بوی خون گرفته است ...
    ای دل ؟تو چه می کنی ؟
    می مانی یا می روی ؟
    داد از آن اختیار که تو را از حسین جدا می کند!

    جالبه همه اظهار نظر میکنن ولی کسی اسم واقعی خودشو نمینویسه!
    همه جا از خداشونه که یکی یا یه عده باشن که واسه شهرشون دل بسوزونن و با وجود تمام مشکل هایی که سر راه دارن،چه از لحاظ مالی و تکمیل بودجه چه از لحاظ چوب لای چرخ کردن و ضربه زدن دوستان،برای شهر کاری انجام بدن. از خداشونه یک نفر باشه که برای یه کار عامل المنفعه فقط پا پیش بزاره بعد مسولین و مردم برای اون طرح از هیچ کمکی دریغ نکنن.
    حالا توی فرخی ما همه چی برعکسه،فقط شعار شده ابزار قدرتمند همه.یه عده با شنیدن یه حرف از از یه منبع نا مطمئن، بدون سنجیدن اون حرف یا صحت یا عدم صحت حرف اقدام به پخش اون حرف و یک کلاغ چهل کلاغ کردن میکنن.
    قبلا که قرار بود حسینه بزرگتر بشه خیلیا مخالف بودن و بی دلیل با مخالفت خودشون از هر طریقی مانع پیشرفت کار میشدن ولی وقتی با مشکلات خیلی خیلی زیاد کار به اتمام رسید همه حسینیه و کار انجام شده رو تحسین میکردن.حالام وقتی اینکار با کمک و یاری خدا و با همت مردم به اتمام برسد و خانه ای خوب برای آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ساخته شد،همه ی این حرف ها،تهمت ها و افتراها تموم میشه ان شاءالله.

    هر انسانی را لیلة القدری است که در آن ناگزیر از انتخاب می شود و حر را نیز شب قدری این چنین پیش آمد ... عمر بن سعد را نیز ...
    """من و تو را هم پیش خواهد آمد. """
    پاسخ شما : سلام ممنون

    خدا قبول کنه زیارت تو هم با خانومت قبول باشه

    معلومه دوست عزیز دل پری داری که متن مینویس از کوفه و حر و عمربن سعد

    ولی من فکر کنم فرخی شهر کوفه نیست شهر دارالمومنین است مردم ولایتمدار هیچ کدوم نه حر هستند و نه عمر سعد دوست عزیز این اختلافات سلیغه ای به وجود اومده و فکر کنم هم دلشون برای شهرشون میسوزه چه اونایی که دارنن کار میکنند و چه اونایی که فکر میکنند کار اونا اشتباهه

    من جزء هیچ دسته ای نیستم سایت فروی نیوز مردمیه و تمام نظراتی که به کسی توهین نشود را تایید میکنم

    اگر در مورد حسینیه میخوای بدونی عکسای سال های قبل را اگر مرور کنی یکی از اونایی بودم که تا تونستم کمک کردم و تو سرما اومدیم پوش زدیم خودتم بودی بعدشم با آسید محمد تمام غرفه ها را چراغانی و تو سیستم برق اون از اول تا آخر بودم. ولی ای کاش ابتدا کار ساخت و ساز غرفه های مجاور تمام میشد بعد با نظر اکثریت مردم انجام میشد .

    الانم تیر اهن ها را قبول کردم و شاگردم قرار است رنگ بزنه و طرف هیچ گروهی نیستم و فقط فقط کارم اطلاع رسانی شفاف و بی پرده است. و قلبم از عاقبت و فتنه جدید ناراحت است باور کن

    امیدوارم عینک بدبینی را از چشات برداری ما واقعا مردم خوبی داریم

    باور کن همه این کارها به عشق امام حسینه که چند روزه دیگه مخالف و موافق کنار هم به عزاداری ارباب کربلا عزاداری و سوگواری خواهند کرد

    به امید شفاعت امام حسین یوم الورود



    دوشنبه 6 آبان 92 10:03
    سلام بر همه همشهریان عزیز مخصوصاً کسانی که دلشون پیشرفت فرخی را می خواد ولی جالبه پیشرفت را تو سرپوشیده کردن میدون فرخی می دونندو حتی اینقدر شهامت ندارند که اسمشون را هم بنویسند حرف من و همه کسانی که مخالف سرپوشیده کردن میدون بزرگ هستند اینه که میدون بزرگ فرخی با اون شکل قدیمیش جالبه و اون قدیم که میدون را ساختند هم عزاداری داشتند حتی قبل از ساخت شبستان خادمی و اون زمان ها هم خیلی بیشتر تو میدون برنامه می گرفتند و همه میدون های دیگه ای که تو محرم روضه میخونند هیچکدوم قدیم سرپوشیده نبوده ولی حالا یک تعدادی افراد که انشاءاله نیتشون خیره تصمیم گرفتند میدون را بپوشونند سوال من اینه آیا اگر چند نفر بخواهند یک جای عمومی را حتی ظاهرش راتغییر بدند باید دستشون باز باشه و هرکاری خواستند انجام بدهندوحتی اعتراض هم نشه به کار اونها کرد؟ اگر این کار مخالفت با پیشرفته با این پیشرفت خیلی ها مخالفند اگرم یک تغییری باید در یک جای عمومی انجام بشه در این دوره وزمونه که یا یک نظر سنجی میشه نظر مردم را فهمید و طبق نظر مردم کار کرد اگر کسی با نظریت اکثر مردم مخالفت کرد اون موقع جای اعتراض بهش وجود داره و فرخی شورا داره که درحال حاضر مسئولین فرخی به نظر می رسه کسی غیر از این افراد شورا نباشند در این قضیه این مسئولین کجای کار قرار دارند مشخص نیست ولی ظاهر امر می بایست اونها پرچمدار این کار باشند . به هر صورت آرزوی خیر و موفقیت دارم برای همه کسانی که قدم خیری بر می دارند .


    ...؟؟؟
    دوشنبه 6 آبان 92 07:36
    آقاسقف بزنید مهندسی باشه نه هرجورکه نظربعضی هاست.درضمن قانونأانداختن در به این مکان غیر قانونیه

    یکشنبه 5 آبان 92 23:22
    چنین اقدامات نسنجیده ای که نتیجه ای جز ازبین بردن آثار معنوی قدیمی از شهر فرخی ندارد جای بسی تاسف و تاثر بوده و به هیچ وجه مورد قبول فرهنگ دوستان و دلسوزان فرخی نیست

    حسین رئیسی
    یکشنبه 5 آبان 92 22:52
    با سلام و آرزوی قبولی زیارت جنابعالی و سلامتی و توفیق برای همه عزیزان
    1- مسجد همان گونه که از نامش پیداست محل سجده و عبادت است و تکیه و حسیینه و شبستان محل عزاداری.
    2- سابقه ساخت میدان اصلی شهر به دوره آغازین معماری ایرانی یعنی قرنها قبل برمیگردد که مانند هال در منازل فعلی عمل کرده و همه کوچه های اصلی شهر را به هم پیوند می داده است و مراکز اصلی شهر دور آن جمع شده اند.
    3- از میدان اصلی شهر برای تجمعات مختلف از جمله جشنها استفاده می شده و پس از غلبه تفکر شیعی برای عزاداریهای محرم و صفر مورد استفاده قرار می گرفته است.
    4- میدان بزرگ فرخی نیز از گذشته های دور به عنوان میدان بزرگ مطرح بوده و در دو دهه اخیر عنوان حسینیه بر آن اطلاق گردیده است.
    5- در این مکان همواره مراسم گوناگون عزاداری برگزار می شده و حتی اولین سفره های محرم در این مکان و مسجد گسترانیده شده است.
    6- در هیچ جا میدان اصلی شهر را مسقف نکرده اند برای برگزاری مراسم عزاداری در کنار مسجد جامع شبستان(حسینیه ) خادمی ساخته شده است.
    7- مسقف کردن علاوه بر دلگیر کردن فضا طرح اصلی و سنتی شهر را به هم خواهد زد و مشکلات فراوانی برای عبور و مرور مردم به ویژه همسایگان فراهم می کند.
    8- شاید گفته شود سقف زدن که اشکال ندارد مسلما سقف بدون نصب درب و امکانات گرمایشی و سرمایشی هیچ سودی ندارد و بستن کوچه ها هم از نظر عرفی و قانونی مشکل زاست.
    9- تمام زیبایی این مکان در این است که بدون سقف و با معماری سنتی (حداقل در طرح) باشد و تلفیق سنت با معماری جدید مطمئنا آن را بدریخت خواهد کرد.
    10 - در میدان امام اصفهان همه هفته نماز جمعه و در صحنهای حرم امام رضا(ع) سه نوبته در روز نماز جماعت برگزار می شود. برگزاری مراسم در فضای باز از دیرباز در فرخی و مناطق دیگر مرسوم بوده و هست. چند سال قبل حتی نماز مغرب و عشا در حسینیه خوانده می شد.
    11- بدیهی است که زدن سقف نیز مزایای خودش را دارد ولی معایب و اشکالات آن بیشتر است .
    موفق باشید

    سلام
    آقایان چرا با لجبازی میخواین مانع پیشرفت شهرتون بشین یعنی واسه همینه فرخی به جایی نمیرسه چون هر کاری قراره انجام بشه یه سری مثل این آقایان مخالفن هیچ دلیل مستحکمی هم واسه حرفشون ندارن فقط میگن نهههه
    چرا چون با شخص شما مشورت نشده؟؟؟
    یا نه با افرادی میخواید لجبازی کنید ؟؟؟؟
    شما ها فقط ادعاتون میشه که فرخی دوست هستید
    چون این یه پیشرفتیه واسه فرخی و قطعا از چادر هایی که سالهای قبل زده میشد بهتره


    من شخصا موافق کار هستم و هر کاری از دستم بر بیاد واسه اجرای کار میکنم


    یکشنبه 5 آبان 92 21:56
    جناب آقای قاضوی عزیز
    می خواهم فرمایش خودتان را در مسجد جامع در زمان سخنرانی انتخاباتی به یادتان بیاورم تا انشاالله انتظارمان از شما که همان قاطعیت در مقابل متعرضان به حقوق مردم مظلوم و ساکت فرخی است تحقق پیدا کند .
    شما بارها فرمودید: اگر سیدعلی قاضوی انتخاب شود در مقابل منافع مردم کوتاه نمی آید و اهل مسامحه نیست


    یادش به خیر
    یکشنبه 5 آبان 92 19:53
    کجایند مردان مردی که از منافع مردم دفاع می کردند حتی به قیمت آبرویشان!!
    کجایند مردانی که تهدیدها و تخریب شخصیتشان را به جان خریدند ولی از مصالح مردم کوتاه نیامدند!!!
    کجایند مردانی که سفارش صاحبان قدرت و ثروت برای منفعت شخصی افراد در آنها اثری نداشت و منافع مردم را به رضایت آنها ترجیح دادند!!
    کجایند مردانی که اجازه ساخت و ساز در دشت و فضای سبز نمی دادند!!!
    کجایند مردانی که جانانه جلوی افراط گری عده ای خودخواه و خودبین و خودپسند می ایستادند حتی به قیمت خون دل فراوان!!!
    کجایند مردانی که راه ها را توسعه می دادند و جلوی تعرض به راهها و بستن معابر را می گرفتند !!!!
    کجایند مردانی که جلوی کارهای اشتباه و خلاف منافع عمومی افراد بی مسولیت را می گرفتند!!
    یادشان به خیر اعضای شورای سابق
    خداوند به آنها توفیق روزافزون عنایت فرماید


    ابوالحسن عسكری
    یکشنبه 5 آبان 92 09:25
    قابل تامل است واقعا ..


    شنبه 4 آبان 92 23:45
    بسمه نعالی
    اگر خیرین محترم اجازه بدهندحسنیه ی بزرگ فرخی به سبك زیبای سنتی و مذهبی خود باقی بماند نسلهای آینده آنهارا دعا خواهند نمود پیشنهاد این است كه اگر خیرین عزیز قصد باقیات صالحات دارندزمین بایر در فرخی زیاد است و توسط شورای اسلامی واگذار شده و اگر نیاز باشد باز هم واگذار خواهد شد بنای جدیدی بنام خودشان بسازند بزرگ وزیباهم بسازند ومیراث زیباو گرانبهای گذشتگانمان و ظاهر زیبای حسنیه ی بزرگ فرخی را از بین نبرندتابرای نسلهای بعدهم بماند

    اسحاق
    شنبه 4 آبان 92 21:32
    باسلام قطعاً کسانی که برای حسینیه کار می کنند شکی در آن نیست که نیت خیر دارند ولی واقعاً آیا این کارشان ضرورت دارد یا یک تصمیم غیر کارشناسی شده است که می خواهند انجام دهند اگر یک نظر سنجی سطحی نیز انجام شود قطعا به این نتیجه خواهند رسید که اکثریت مردم مخالف مسقف کردن حسینیه هستند پس چه نفعی در این کار وجود دارد که می خواهند انجام دهند مشخص نیست .به عنوان یک نفر از فرخی با این کار مخا لف و خواهان جلوگیری از این کار هستم . انشاءاله متولیان انجام این کار جواب قانع کننده ای برای این کار دشته باشند .

    ...
    شنبه 4 آبان 92 21:29
    من مخالفم چون اشتباه محضه



    یه اشنا
    شنبه 4 آبان 92 19:45
    سلام
    آقا سلیمان اتفاقن اگه سقف زده شه خیلی خوبم هس!!!!در ضمن حسین رئیسی گفت مسجد جای روضه نیستش مسجد جای نماز خوندنه ن از الان بلکه همیشه همین بوده چرا نباید مجالس ختم تو حسینه اجرا بشه هان چرا؟! چرا اقای شیخی مخالفت کرده خواهشا رسیدگی کنید آقای شیخی چه جور بااین همه سابقه ادعا نمیدونه مسجد جای نمازه نه روضه اگه نمیدونه بشینه پای حرفای آقای قرائتی چرا اینهمه ادعا میکننخوهشا رسیدگی شه الان حسینیه شده محل پیست موتور سواری چرا یه مجلس برگزار نمیشه داخلش تا همه بفهمن حسینیه یعنی چی!!!!!!!!!من جواب آقای شیخی و تمومه مردمو میخوام



    ...؟؟؟
    یکشنبه 5 آبان 92 07:42
    سلام...حسینیه رابه هم ریختند رفت پی کارش .هیچی نمیتونی بگی که فلانی گردن کلفته...
    خواهشأرسیدگی کنید.....‏‎ ‎


    جمعه 3 آبان 92 09:45
    متاسفانه مسولین فرخی سکوت کرده اند ولی توجه داشته باشند سکوت راه حل نیست چون این گروه بعد از این کار اشتباه قطعا به دنبال کارهای اشتباه دیگری می روند و هیچ ارزشی برای نظرات مردم و شورا قایل نخواهندشد

    چقدر متدینین و نخبگان و ما مردم فرخی بیچاره و بدبخت شده ایم که امثال این فرد معلوم الحال با توهین به تحصیلکردگان و نخبگان این گونه میدان دار مسایل مذهبی فرخی شده است
    کاش این شورا هم مانند شورای قبلی مقابل اینها می ایستاد

    آقا سلیمان زیارت قبول
    با توجه به اهمیت موضوع حسینیه و کج سلیقگی و لجبازی چند نفر و علی رغم مخالفت بیش از 95درصد مردم و اصرار این افراد به سقف زدن خواهشا نظرات مربوط به حسینیه را در پست جداگانه بیاور تا انشاالله مردم جلوی این کار اشتباه را بگیرند


    جمعه 3 آبان 92 01:10
    از آقای جلالی خواهش می کنیم با توجه به اهمیت موضوع یک نظر سنجی در سایت مردمی فروی نیوز قرار دهد تا مشخص شود چند درصد افراد جامعه با این کار مخالفند.
    در ضمن کار ما به کجا رسیده است که شخصی مانند آقای آخوندی(اصغر نانوا) باید بگوید کسانی که مدرک دارند و مخالفند عقل ندارند.
    ماشااله به جوانان فرخی که درس خوانده اند ولی انان را افرادی مثل ایشان بی عقل می دانند. حاشا به غیرتتان


    پنجشنبه 2 آبان 92 12:44
    از این چند نفر که خودشان را همه کاره حسینیه می دانند بپرسید چرا مخالفت مردم روحانیون و نخبگان فرخی را توجه نمی کنید؟
    با چه توجیهی سقف می زنید؟
    پاسخ شما : یکی از این عزیزان میگفت این ها که مدرک دارند و مخالفند عقل ندارند

    نقل از آقای آخوندی


    پنجشنبه 2 آبان 92 01:26
    در پاسخ کسی که نوشته است کاش کسی بود جلو سقف حسینیه را می گرفت باید گفت چه کسانی بهتر از خود ما؟؟؟؟؟؟
    باید به کسانی که در حال انجام این کار هست گفت عمر شما که دیگر کفاف نمی دهد و اگر می خواهید این کار را برای ما انجام دهید خواهش می کنیم اجازه بدهید خودمان در باره آن تصمیم بگیریم
    اقا مگر نه این است که ما نسل ما نیز در حسینیه شریک هستیم ما نمی خواهیم حسینیه شهرمان به پراکینگ تبدیل شود.
    اگر هر کدام از ما که مخالفیم با زبان خوش به آقای حاج عبدالکریم رئیسی بگوییم باید قبول کنند که نسل ما نیاز به وکیل و قیم ندارد.
    پاسخ شما :

    اینطور که به نظر میرسد بیش از 95% مردم شهر فرخی با سقف زدن حسینیه بزرگ مخالفند


    چهارشنبه 1 آبان 92 22:34
    با حرف هایی که از مردم شنیده می شود اکثر مردم متدین مذهبی و اهل مسجد و برنامه های مذهبی و روحانیت فرخی و شورا با سقف زدن حسینیه مخالف هستند و متاسفانه فقط چند نفر بدون توجه به عواقب این کار اشتباه به آن اصرار دارند
    خواهشمند است اعضای شورا ی فرخی به عنوان نماینده مردم پیگیری فرمایند و جلوی آنها را بگیرند
    پاسخ شما : اعضای شورا و علی الخصوص روحانیت معزز متاسفانه جرات اظهار نظر کردن و مقابله با این افراد خودسر را ندارند

    لازم به ذکر میباشد حسینه هیئت امنا ندارد و چند نفر هستند که ...


    چهارشنبه 1 آبان 92 20:25
    کاش در فرخی کسی از مسولین به فکر حسینیه بزرگ بود تا این گونه افرادی نتوانند به آن آسیب بزنند و به روشی غیر اصولی و غیر ضروری سقف بزنند و آنرا از بین ببرند .
    کاش حرف مردم را گوش می دادند و مخالفت مردم را می شنیدند.
    قطعا این گونه کارهای افراطی به نفع برنامه های مذهبی و اتحاد ویکدلی مردم نیست
    امیدوارم تا دیر نشده مسولین ، روحانیت، و مردم جلوی این کار غیر ضروری را بگیرند و دل محبان و عاشقان اهل بیت را شاد کنند


    چهارشنبه 10 مهر 92 15:06
    كاش مردم را هم به حساب می آوردند و به نظرات مردم توجه می كردند

    دوشنبه 8 مهر 92 22:14
    اگر چه در زمان بنایی حسینیه لجبازی کردند و مسیر ورودی خواهران را خراب کردند ولی بایداز کسانی که برای بهسازی حسینیه کمک کردند تشکر کرد اما با سقف زدن زحمت خود را نابود نکنند

    فرخی
    دوشنبه 8 مهر 92 21:17
    مدیر محترم سایت فروی نیوز
    سلام
    خواهشا شما این اقدام را بانظر بازدیدکنندگان محترم ،نظرسنجی نمایید.ممنون

    دوشنبه 8 مهر 92 08:54
    از این آقایان بپرسید با وجود چهار ساختمان بزرگ و خوب مسجد جامع ،هیات قمر بنی هاشم، شبستان خادمی، شبستان عرب ها در اطراف و نزدیکی حسینیه چه لزومی به سقف زدن آن هست؟ مگر قرار است چه استفاده ای از آن شود كه از سایر مكان های موجود نمی توان استفاده كرد؟

    دوشنبه 8 مهر 92 08:40
    غیر از خودنمایی و لجبازی دلیلی ندارد

    یکشنبه 7 مهر 92 23:33
    نداشتن هیئت امنا و نبود متولی فضا را برای اقدامات خودسرانه و از بین بردن پیشینه معماری حسینیه فراهم کرده است. معلوم نیست با چه هدفی و نقشه ای و کدام کار کارشناسی چنین کاری انجام می شود؟
    اگر کسی فهمید به ما هم بگوید.


    همشهری
    یکشنبه 7 مهر 92 12:02
    كاش خیرینی كه با نیت خالص پول می پردازند به این كار بیهوده كمك نمی كردند و پول خود را در راه های بهتر هزینه می كردند.

    شنبه 6 مهر 92 23:58
    اقای دكتر باز شما نظر دادی؟؟؟

    این نظر شما و ابوی شماست
    بقیه مردم همچین نظری ندارن كه با كلمات بازی میكنی

    اگر از شما برای این كار درخواست هزینه شد اون موقع شما نده!!!



    شنبه 6 مهر 92 22:49
    البته با خوشبینی زیاد شاید نیت خیر باشد !!! اما عملکرد این آقایان مورد قبول نیست چون با وجود این همه مکان مذهبی اطراف حسینیه هیچ نیازی به سقف دار کردن آن نیست.



    دیارم
    شنبه 6 مهر 92 21:07
    سلام.دست مریزاد،از آقای دکتر متشکریم که نظر بسیار دلسوزانه ای دادند،بنده وجمعی از دوستان هم با مسقف شدن حسینیه مخالف هستیم چون گذشتگانمان مکانهایی که بنا نمودند بر اساس برنامه بوده ونباید بخاطر2روز مراسم محرم ظاهر حسینیه را از سبک سنتی تغییر داد... . از دوستان وخیرین بزرگوار استدعا داریم هزینه این کار را در راههای دیگری (تجهیز مدارس ومراکزآموزشی، مرکز بهداشتی درمانی شهرمان)صرف نمایند که مهمتر از مسقف شدن حسینیه است.


    » متنى از جنس طلا ( سه شنبه 4 آبان 1395 )
    » همایش شیر خوارگان حسینی شهر فرخی ( شنبه 17 مهر 1395 )
    » جلسه برنامه ریزی سوگواری مسجد امام جعفر صادق ع فرخی ( شنبه 10 مهر 1395 )
    » مجهز شدن پیرمردهای صف اول مسجد جامع به گوشی اندروید و تلگرام ( شنبه 10 مهر 1395 )
    » مراسم استقبال از کاروان پیاده مشهد تا کربلای انصارالحسین ( شنبه 10 مهر 1395 )
    » برنامه عزاداری و سوگواری محرم1395 هیئت قمر بنی هاشم ع فرخی ( پنجشنبه 8 مهر 1395 )
    » دیدار بسیجیان شهر فرخی به مناسبت هفته دفاع مقدس ( چهارشنبه 7 مهر 1395 )
    » محرم امسال ( چهارشنبه 7 مهر 1395 )
    » بربال ااندیشه ها ( یکشنبه 4 مهر 1395 )
    » عکس های یادگاری دانش آموزان فرخی ( یکشنبه 4 مهر 1395 )
    » حرف منطق ( شنبه 3 مهر 1395 )
    » گرامیداشت هفته دفاع مقدس ( شنبه 3 مهر 1395 )
    » تبریک آغازسال تحصیلی ( شنبه 3 مهر 1395 )
    » فروی نیوز مجدد فعال شد ( شنبه 3 مهر 1395 )
    » حاجیه صغری کاظمی مسافر دیار باقی شد ( شنبه 13 شهریور 1395 )
    » اسماعیل عنایت رئیس جدید شورای اسلامی فرخی شد ( یکشنبه 7 شهریور 1395 )
    » ​یک کشته و دو مجروح در سانحه رانندگی فرخی خوروبیابانک ( یکشنبه 31 مرداد 1395 )
    » گزارش تصویری مراسم افتتاح آب شیرین کن فرخی ( پنجشنبه 28 مرداد 1395 )
    » انا لله و انا الیه رالجعون ( چهارشنبه 20 مرداد 1395 )
    » حکایت پادشاه و وزیر عاقل ( سه شنبه 19 مرداد 1395 )
    » حکایت زیبا از اثرات قرآن خواندن ( دوشنبه 18 مرداد 1395 )
    » فصل خرماپزون رسید "نشان خرما و نیم با در کلوخ ها و خوشه ها " ( یکشنبه 17 مرداد 1395 )
    » مراسم سنتی ساعت خوش کردن فرخی +45 عکس ( یکشنبه 17 مرداد 1395 )
    » روز خبرنگار مبارک باد ( شنبه 16 مرداد 1395 )
    » تصاویر ناب نیایش عاشقان با معبود خویش در قنوت نماز عید فطر +69 عکس ( چهارشنبه 16 تیر 1395 )
    » نماز عید فطر 95 فرخی +37 عکس ( چهارشنبه 16 تیر 1395 )
    » عید فطر ، تولدخودم و تولد فروی نیوز مبارک باد ( چهارشنبه 16 تیر 1395 )
    » ضیافت افطاری در مسجد جامع نصرآباد فرخی +54 عکس ( یکشنبه 13 تیر 1395 )
    » گزارش تصویری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس 95 شهر فرخی + 48 عکس ( شنبه 12 تیر 1395 )
    » حاشیه بعد نماز مسجد جامع فرخی ( سه شنبه 25 خرداد 1395 )
    موضوعات
    » محرم 95 (4)
    » رمضان 95 (15)
    » آیت مداری (11)
    » خبر های قرآنی (42)
    » نظرات شما (8)
    » خبرنگاران افتخاری فروی نیوز (19)
    » زوم کن ولی حساس نشو... (24)
    » گلزار شهدای شهر فرخی (158)
    » محرم 94 (53)
    » محرم 93 (104)
    » محرم 92 (99)
    » محرم 91 (80)
    » مـــحرم 90 (9)
    » رمضان 94 (60)
    » رمضان 93 (36)
    » مسابقه (1)
    » مناسبتها (302)
    » دانستنیها (42)
    » خبر ورزشی (43)
    » پیام های مدیر فروی نیوز (200)
    » تبلیغات در سایت فروی نیوز (119)
    » پند ها و زندگینامه علمای بزرگ (16)
    » عکسها و خاطرات سفرها مدیر (82)
    » اخبار هیئت ها و مساجد فرخی ها (547)
    » نرم افزار ها فروی نیوز (70)
    » کلیپ ها فروی نیوز (380)
    » پرسش و پاسخ (74)
    » اخبار عمومی (164)
    » عکس زیبا (345)
    » اطلاعــیه ها (629)
    » خبرهای شهرستان (185)
    » دکتر کریمی (19)
    » سیاسی (263)
    » سرگرمی (207)
    » تلنگر (127)
    » درخواستها فرخی (97)
    » اس ام اس و اشعار زیبا (55)
    » اسیران خاک و عکسهای قدیمی (202)
    » خبـــــــرهای انتقادی (97)
    » اشعار فرخی (37)
    » فــــروی (310)
    » بدون شرح (262)
    » اخبار روز فرخی (1083)
    » جوک های پـَــ نـَـه پـَــ (2)
    » داستانهای کوتاه و پند آموز (289)
    » بسته های فرهنگی فروی نیوز (706)
    » خطبه هاو تصاویر نماز جمعه فرخی (355)

    لینکدونی

    » خندوانه
    » خیریه امام سجاد علیه السلام
    » اخبار شهرستان خوروبیابانک
    » پایگاه اطلاع رسانی مراجع
    » تارنمای دکتر کریمی
    » خیریه امام سجاد علیه السلام
    » افتاب شهر فروی
    » آپلود عکس
    » نخل های فرخی
    » قلب كویر
    » آپلود آهنگ
    » دست ساخته های چرمی من
    » آپلود عکس
    » سلام بر مهدی موعود
    » نماز پلی به سوی بهشت
    » فیروز بشیری
    » ظهور نزدیک است
    » سید فروی
    » سایت شخصی علی اصغر آخوندی
    » کتابخانه دیجیتال نور
    » مدیون شهداءشلمچه -ترابی
    » هیئت جوانان سائلین الزهرا فرخی
    » فروی ناب
    » محرم فرخی
    » ( سرو قامتان )
    » پایگاه اطلاع رسانی ستاد نماز جمعه شهر فرخی
    » اوقات شرعی به افق شهر فرخی
    » ای کــــــــلـــــــــــک2
    » وب سایت شخصی مصطفی غلامرضایی
    » بی بی سی فروی
    » روستای امامیه شهرستان نكاء
    » کلاس اول من
    » دوست خدا
    » خَوَرِ فروی
    » صندوق امام سجاد ع
    » سرای دانش پژوهان پردیس الزهرا سمنان
    » سیدابوالقاسم نبوی
    » سیدابوالقاسم نبوی
    » خبر فروی
    » حق پیشگان عدالت
    » حق پیشگان عدالت
    » اردیب نیوز
    » فرخی ها
    » نسیم فرخی
    » رنج باند
    » فروی
    » صفای فرخی
    » سایت جندق نیوز ( اخبار و اطلاعات شهر جندق)
    » شهر فرخی
    » صنایع چوب وام دی اف کویر
    » دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی
    » استخدادمی
    » دفتر امام جمعه دامغان سید محمود ترابی
    » فروی با نوای یاران
    » @حوریه های بهشتی@
    » نسیم فرخی(حسین رئیسی)
    » هیئت جوانان بین الحرمین فرخی
    » دوستانه
    » مطالب من
    » شجره ی طیبه ی صالحین
    » اخبار استخدامی کل کشور
    » فقط برای خنده
    » برادران شیخی
    » بروی بنر
    » طراحی انواع بنر
    » farvi2013
    » فقط خنده
    » خنددارجالب
    » شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید
    » دانلود آهنگ
    » دفتر زیارتی و سیاحتی غیاث نایین
    » شاعر لقمانی
    » آسمان همیشه آبی نیست
    » داداش نیما
    » اپ کده سایت محلی اپلود عکس
    » امام حسن مجتبی(ع) کریم آل طه
    » تبادل لینک
    » وارثان روح الله
    » کویر، نگین اصفهان
    » بازی های فروی
    » دانستنیهای قرآن
    » سایت تلسكوپ هابل
    » بزرگترین سایت دانلود در فرخی(رز دانلود)
    » بزرگترین سایت دانلود در فرخی
    » سایت کانون مداحان
    » اوقات شرعی رمضان 92 شهر فرخی
    » مسافـران آخـرت
    » اداره تبلیغات اسلامی
    » پخش زنده شبکه های سیما
    » رسانه فرهنگی وخبری نایین قائم
    » لیست لینک ها
    + ارسال لینک

    آمار بازدید


    کل بازدید ها :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید این ماه :
    بازدید ماه قبل :
    تعداد نویسندگان :
    تعداد کل مطالب :
    آخرین بروز رسانی :

    درباره ما


    بسم الله

    کوله بارت بربند
    شاید این چند سحر
    فرصت آخر باشد
    که به مقصد برسیم
    بشناسیم خدا
    و بفهمیم که یک عمر
    چه غافل بودیم
    می شود آسان رفت
    می شود کاری کرد
    که رضا باشد او
    ای سبکبال
    در این راه شگرف
    در دعای سحرت
    در مناجات خدایی شدنت
    هرگز از یاد مبر
    من جا مانده بسی محتاجم...

    در کلبه ما رونق اگر نیست
    صفا هست
    انجا که صفا هست
    در ان نور خدا هست


    کــام مـــا بــا نــام حـیـــدر (ع) بــاز شــد

    دسـت او را بیـن که هستـی ســاز شــد

    یا علی (ع) را فاطمه (س) گفته است و ما

    یا حسین (ع) گفتیم و عشــق آغاز شـد

    @@@@@
    همیشه وقتی که آب میخوریم
    میگوییم سلام بر حسین(ع)

    بیایید وهر وقت که روزه هستیم
    آب میبینیم ونمی خوریم آرام بگوییم:

    یا ابولفضل العباس

    @@@@

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما همشهریان و بازدید کنندگان سایت اطلاع رسانی*** فــــروی نیوز ***خواهشمند است جهت بالابردن کیفیت کمی و کیفی سایت با نظرات ارزشمند خود در قسمت «نظرات» ما را در هرچه بهتر نمودن مطالب و محیط سایت یاری فرمائید .

    همچین شما می توانید در قسمت نظرات سوالات و مشكلات خود را مطرح فرمایید تا در اسرع وقت جوابیه از مدیر سایت اخذ و به ایمیل ثبت شده توسط شما ارسال گردد . با تشكر
    hasti643@yahoo.com

    ارتباط مستقیم با سلیمان جلالی مدیر سایت


    09133232633

    09130232633

    03146372633

    03158534633

    تلگرام 09133232633

    ******
    "فروی نیوز بنگر"

    گفتم خبر چه داری؟از شهرو از دیارم

    گفتا توهرچه خواهی،فروی نیوز بنگر


    گفتم خبر به روزاست؟ با آه وتاب وسوزاست؟

    گفتا به سوز و آهی، فروی نیوز بنگر


    گفتم که خاطراتم ، گم گشته در درونم

    گفتا گذشته خواهی ، فروی نیوز بنگر


    گفتم دراین خبرها ،ماندم سر دوراهی

    گفتا سر دوراهی ،فروی نیوز بنگر


    گفتم کلاغ و لابی، گاهی صفا نبینم ؟

    گفتا به رسم شاهی،فروی نیوز بنگر


    گفتم! نود ،مجازی ! سقا ،نگار دیدم

    گفتا هرآنچه خواهی،فروی نیوز بنگر


    گفتم ز یزد وتهران، نایین و هیأتش گو

    گفتا که گاه گاهی ، فروی نیوز بنگر



    گفتم خبردراین سایت،هم تازه وبه روزاست؟

    گفتا تو صبحگاهی ،فروی نیوز بنگر


    گفتم که صاحبش کیست؟این کاریک نفرنیست

    گو دارد او سپاهی ،فروی نیوزبنگر!


    گفتاکه اوتک است و،نامش بودسلیمان

    خواهی براین گواهی ،فروی نیوز بنگر


    اینجا"رئیسی"ازحق، خواهد مدد برایت

    با لطف خود الهی ، فروی نیوز بنگر


    شاعر : مجتبی رئیسی 10/7/1391


    ******
    *** سایتک فروی نیوز ***

    *
    خوابکم درزَد زچَشمم چون فیوز

    سَر زَدم بر سایتَک فروی نیوز

    *
    نیمه شب کردم خبرها را رَصد

    دیدم انصافاً خبرها بود به روز

    *
    شعر و تصویر و مطالبها زیاد

    خنده کردم ، هم کشیدم آه وُ سُوز

    *
    ای که دوری از فَضای فرخی

    دل گرفته ، گوشه ای کردی تو غُوز

    *
    گَــــر هوای فرخــی دارد دلت

    پَر بزن بر سایتَک فروی نیوز

    *
    گفتم آخر من ببینم کار کیست

    این همه ذُوق و زٍکاوت شد بُروز

    *دیدم آخر بود سلیمان مجریش

    تا بخواهی اهل حله ، اهل حقه ،اهل دور

    شاعر :حشمت اله رئیسی 1390

    ************
    مدیر فروی نیوز وابسته به هیچ گروه و شخصی نیست و کاملا مستقل و مردمی انجام وظیفه میکند .و تمام هزینه های سایت با خود مدیر سایت بوده و کوچکترین هزینه ای از کسی دریافت نشده است

    ****



    حرف دل مدیر:
    قلمم خودنویس است. با خودنویس رفاقت کرده ام برای تیزی و براقی اش. خون سیاهش را هم بگذارید به حساب رویم. اما دلخوشم که فریادم را در این وانفسای عالم با سکوت قلم می زنم و دست مریزادی به آن. و در این میان اگرفکرت، بکر نباشد می فهمی چرا حضرت باری فرموده: ن والقلم و ما یسطرون.


    ولا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلا بِالله العَلُیِ العظیم
    توکّلتُ عَلَی الحَیّ الّذی لایَموت
    یا علی التماس دعا


    کسی که همیشه سعی میکنه

    بقیه رو شاد کنه...

    بیشتر از همه تنهاست...!!!

    اون رو تنها نذارید!

    چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره...

    (خیلی وقتها , خیلی زود دیر میشه)


    آگهی: رمز تولید بیشتر=فروش بیشتر

    آگهی خود رو به فروی نیوز بسپارید

    هدف مدیر سایت از جذب آگهی در فروی نیوز ، درخواست دوستان صمیمی و خیر خواه و در راستای توسعه کمی و کیفی سایت فروی نیوز و جبران بخشی از هزینه ها اقدام به پذیرش آگهی خواهم نمود . دوستان برای جذب آگهی فروی نیوز را یاری نماید.


    عجب سایتی درست کرده جلالی
    چه زیبا و چه پرمطلب چه عالی
    درونش محتوا دارد فراوان
    به زیبایی بیان کرده همه آن
    شعر از محمد علی

    تمام آنچه در این وبلاگ می گویم:
    اوّل حمد خدای قهّار کنم‌
    دوّم نعت احمد مختار کنم‌
    سوّم وصف حیدر کرّار کنم‌
    چارم هجو مردم پَروار کنم‌

    خدایا...!
    یاریم کن نگاهم...در افق این فضای مجازی...جز برای تو...نبیند
    و انگشتانم...جز برای تو...کلیدی را نفشرند...
    سلام دوستان عزیز هم وبلاگی.
    انشالله بتونم چیزایی و تو وبلاگم بذارم
    که اگه لیاقت پیدا کردم و امام زمانم اومد سر زد
    به وبلاگم،شرمندشون نباشم...
    فرض محال که محال نیست...
    مگه امام زمان نمیگه من مثل خورشید پشت ابرم...
    پس الان دارن میبینن من چی مینویسم و شما چی مینویسی...
    در پناه حق...

    دل مرده ام، قبول ... ای مسیح من!

    یک جمعه هم زیارت اهل قبور کن...

    العجل ...
    ایجاد کننده وبلاگ : سلیمان جلالی

    فروی نیوز